.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست دفتر تحکیم وحدت: استیضاح وزیر رفاه

دفتر تحکیم وحدت در نامه ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای استیضاح وزیر کار در کوتاهترین زمان ممکن به دلیل انتصاب قاضی مرتضوی به مدیر عاملی سازمان تأمین اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان، در این بیانیه آمده است پس از آن که دلسوزان نظام، نمایندگان ملت و تشکل های دانشجویی نگرانی، اعتراض و انتقاد شدید خود را نسبت به انتصاب احتمالی قاضی مرتضوی به مدیر عاملی سازمان تامین اجتماعی ابراز نمودند، متأسفانه در کمال ناباوری روز گذشته شاهد این انتصاب سوال برانگیز و نامبارک بودیم.

در نامه دفتر تحکیم وحدت به دلایل مستددل و متقن اعتراض به این انتصاب در بیانیه سه اتحادیه ی دانشجویی کشور اشاره شده و می افزاید: در ضمن خود وزیر مربوطه و مسؤلان دولتی که اصرار به این انتصاب داشتند از این دلایل بهتر و بیشتر مطلع اند. اما اکنون که وزیر کار نه به موارد مستددل انتقادی پاسخ مناسب داد و یا بهتر بگوییم پاسخی نداشت که بدهد نه به نظرات و توصیه های دلسوزان و افکار عمومی احترام گذاشت، حداقل انتظار و مطالبه ی جدی که از نمایندگان مجلس شورای اسلامی داریم این می باشد که در کوتاهترین زمان ممکن وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی را استیضاح کنند.

در انتهای این نامه همچنین آمده است: بدیهی است که جنبش دانشجویی همان طور که پیش تر هشدار داده بود نسبت به این موضوع اهمیت و حساسیت ویژه ای قایل است و تا حصول نتیجه مطلوب یعنی یا کناره گیری قاضی مرتضوی یا عزل ایشان از این مسؤلیت مهم و خطیر ودر نهایت استیضاح وزیر کار به خاطر این انتصاب از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد نمود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

روزبه عطار 29 اسفند 1390
از بد عمل کار کردن وزیر آقای شیخ اسلامی پدر ما بازنشسته ها و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال 90 در آمده و تصمیمات ایشان در سال 91برای مستمری بگیران و بازنشستگان فاجعه آمیز است ودر ست سال 91 این قشر به مرگ خود بیشتر راضی اند تا شرمندگی و نداری !!حیف است کشوری که روی خون شهیدان انقلاب اسلامی بنا شده است اینگونه وزیر داشته باشد !

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.